Obchodné podmienky

Článok I
Všeobecné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo
    zmluvy o poskytovaní vzdelávacích služieb uzatvorenej na diaľku medzi poskytovateľom
    služby (ďalej len ,,poskytovateľ“) a užívateľom (ďalej len ,,užívateľ“), predmetom ktorej je
    poskytovanie online vzdelávacích služieb vo forme kurzov, prednášok, konzultácií a pod.
    (ďalej len ,,služba“).
  2. Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy špecifikovanej v čl. 1 ods. 1
    týchto obchodných podmienok. V prípade, že poskytovateľ a užívateľ uzatvoria zmluvu, v
    ktorej si dohodnú podmienky odlišné od všeobecných obchodných podmienok, budú
    ustanovenia zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
  3. Predmetom týchto obchodných podmienok je vymedzenie práv a povinností zmluvných strán
    vyplývajúcich zo zmluvy a poskytnutie informácií v súlade s § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.
    z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
    uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho
    a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a iných relevantných
    právnych predpisov.
  4. Tieto obchodné podmienky sú vypracované v súlade so:
     zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,
     zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších právnych
    predpisov,
     zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní
    služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
    prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov
    v znení neskorších predpisov,
     zákonom č. 22/2003 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č.
    128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o
    zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení
    neskorších právnych predpisov
     zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení
    neskorších právnych predpisov,
     zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník
    a s inými relevantnými právnymi predpismi.
  5. Užívateľ registráciou na internetovej stránke more.cultcreativeoz.sk potvrdzuje, že sa
    s obchodnými podmienkami dôkladne oboznámil a ich obsahu porozumel a bez výhrad s nimi
    súhlasí.

Článok II
Vymedzenie pojmov

  1. Poskytovateľom je občianske združenie:
    Úradný názov: Cult Creative
    Právna forma: občianske združenie
    Sídlo: Ulica energetikov 194/35, 971 01 Prievidza IV. Kopanice
    IČO: 52 792 731
    Zast.: Mgr.art. Naďa Uherová, ArtD., predseda
    Email: info@cultcreativeoz.sk
    Tel.: +421 908 575 868
    ktoré poskytuje služby na základe zmluvy v súlade s týmito obchodnými podmienkami a
    zároveň prevádzkuje internetovú stránku more.cultcreativeoz.sk.
  2. Užívateľom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvorila s poskytovateľom zmluvu o
    poskytovaní služieb v súlade s týmito obchodnými podmienkami.
  3. Užívateľom spotrebiteľom je v zmysle § 2 písm. a) zák. č. 250/2007 Z. z. o ochrane
    spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o ochrane spotrebiteľa) fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  4. Užívateľom podnikateľom je v zmysle § 2 ods. 2 zák. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník
    v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obch. zák.“):
     osoba zapísaná v obchodnom registri,
     osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
     osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa
    osobitných predpisov,
     fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie
    podľa osobitného predpisu.
  5. Zmluvou je zmluva o poskytovaní služieb, predmetom ktorej je poskytovanie online služieb
    ponúkaných poskytovateľom prostredníctvom tejto internetovej stránky.
  6. Stránkou je internetová stránka more.cultcreativeoz.sk so všetkými podstránkami,
    subdoménami a funkciami.
  7. Užívateľským účtom je účet užívateľa obsahujúci jeho osobné údaje a všetky dáta získané
    v súvislosti s jeho činnosťou na stránke.
  8. Prihlasovacími údajmi sú údaje, ktoré užívateľ musí zadať pri vstupe do svojho
    užívateľského účtu (užívateľské meno, heslo).
  9. Obsahom sa rozumejú všetky zvukové záznamy, obrazové záznamy, zvukovo-obrazové
    záznamy, texty, grafy, programy, dokumenty v listinnej aj elektronickej forme a iné dáta
    zverejnené na stránke a/alebo získané v súvislosti s činnosťou zmluvných strán.
  10. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj,
    odbor výkonu dozoru, so sídlom Prievozská 32, P.O.BOX 5, 820 07 Bratislava, tel. č.
    02/58272 172, web: www.soi.sk .

Článok III
Charakteristika stránky

  1. Poskytovateľ je občianske združenie zriadené za účelom rozvoja kultúry a podpory umeleckej
    tvorby, ktoré prostredníctvom tejto stránky poskytuje články zamerané na literatúru, konkrétne súčasnú prózu.

Článok IV
Uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služieb

  1. Prostredníctvom tejto stránky môže užívateľ uzatvoriť s poskytovateľ zmluvu o poskytovaní
    služieb, predmetom ktorej je poskytovanie vybranej služby. Užívateľ si objedná požadovanú
    službu vyplnením objednávkového formuláru. Odoslaním objednávkového formuláru sa
    považuje zmluva o poskytovaní služieb za uzatvorenú. Jej uzatvorenie potvrdí poskytovateľ
    užívateľovi v elektronickej forme na email zadaný v registračnom formulári.
  2. Osoba mladšia ako 18 rokov môže uzatvoriť s poskytovateľom zmluvu len s predchádzajúcim
    súhlasom zákonného zástupcu.
  3. Všetky zmluvy sú poskytovateľom archivované po dobu najmenej piatich rokov za účelom jej
    úspešného splnenia a plnenia si povinnosti vyplývajúcich z osobitných právnych predpisov.
  4. Zmluva nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám.

Článok V
Užívateľský účet

  1. Užívateľ má prístup k objednaným službám prostredníctvom svojho užívateľského účtu, príp.
    iným vhodným spôsobom.
  2. Užívateľ je povinný uviesť pri vytvorení užívateľského účtu pravdivé a úplné údaje.
  3. Užívateľ je povinný chrániť prihlasovacie údaje pred stratou a prístupom tretích osôb. Užívateľ
    nie je oprávnený poskytnúť alebo sprístupniť prihlasovacie údaje k užívateľskému účtu žiadnej
    tretej osobe ani ich použiť iným spôsobom ako vyplýva zo samotného obsahu zmluvy a týchto
    obchodných podmienok.
  4. Užívateľ je povinný údaje uvedené v užívateľskom účte aktualizovať v prípade potreby tak,
    aby boli vždy aktuálne a platné.

Článok VI
Licencia

  1. Poskytovateľ poskytuje užívateľovi obmedzenú, neprenosnú a nevýhradnú licenciu na
    používanie tejto stránky a jej obsahu.
  2. Stránku a jej obsah je možné používať iba na základe licencie udelenej poskytovateľom za
    podmienok uvedených v týchto podmienkach používania a v rozsahu udelenej licencie.
  3. Užívateľ môže používať stránku a jej obsah výlučne na osobné účely. Ich komerčné využitie je
    zakázané.

Článok VII
Licencia webové predplatné

  1. Poskytovateľ môže poskytnúť užívateľovi alebo inej osobe aj rozsiahlejšiu licenciu na
    používanie tejto stránky a jej obsahu. Podmienky rozšírenej licencie si zmluvné strany
    dohodnú individuálne.

Článok VIII
Charakteristika služieb

  1. Poskytovateľ prostredníctvom tejto stránky poskytuje služby špecifikované na tejto stránke. Objednané služby budú užívateľovi sprístupnené po zaplatení dohodnutej ceny, a to prostredníctvom jeho užívateľského účtu alebo iným vhodným spôsobom podľa druhu objednanej služby.
  2. Presný rozsah a popis magazínu MORE vyplýva z tejto stránky. Spočíva najmä z článkov uverejnených v magazíne v plnom znení.
  3. Používateľ môže vo formulári zároveň prispieť extra príspevkom na export slovenskej literatúry do zahraničia.

Článok IX
Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Predmetom zmluvy sú práva a povinnosti zmluvných strán.
  2. Poskytovateľ je povinný najmä:
    a) poskytnúť spotrebiteľovi informácie podľa relevantných právnych predpisov,
    b) poskytnúť objednané služby riadne a včas podľa podmienok dohodnutých v týchto
    obchodných podmienkach, špecifikovaných pri danej službe a dojednaných medzi
    zmluvnými stranami.
  3. Poskytovateľ má právo:
    a) na zaplatenie dohodnutej ceny riadne a včas,
    b) zrušiť alebo zmeniť čas poskytovaných služieb pokiaľ ide o online konzultácie a následne
    sa dohodnúť s užívateľom na novom termíne.
  4. Užívateľ je povinný najmä:
    a) zaplatiť poskytovateľovi dohodnutú cenu,
    b) plniť si povinnosti vyplývajúce z týchto obchodných podmienok.
  5. Užívateľ má právo:
    a) na poskytnutie služby riadne a včas.

Článok X
Cena a platobné podmienky

  1. Ceny služieb sú uvedené na tejto stránke. Užívateľ zaplatí cenu za vybranú službu po
    odoslaní objednávkového formuláru bankovým prevodom na základe platobných údajov, ktoré
    mu budú zaslané na zadaný mail.
  2. Dokladom o  zaplatení je faktúra (daňový doklad), ktorá bude užívateľovi zaslaná po
    zaplatení na email zadaný pri registrácii.
  3. Pokiaľ užívateľ nezaplatí cenu za služby v lehote do 7 dní odo dňa registrácie má sa za to, že
    zmluvné strany od zmluvy odstúpili.

Článok XI
Dodacie podmienky

  1. Poskytovateľ sa zaväzuje sprístupniť užívateľovi kurz do 24 hodín odo dňa zaplatenia. Kurz sa
    považuje za zaplatený okamihom pripísania na bankový účet poskytovateľa. Užívateľ má prístup ku kurzu po dobu jedného roka odo dňa sprístupnenia. Po uplynutí tejto doby bude prístup užívateľa ku kurzu zamedzený.
  2. Iné služby sa zaväzuje poskytovateľ poskytnúť v dohodnutý termín, najneskôr do 60 dní odo
    dňa zaplatenia dohodnutej ceny. Poskytovateľ si v odôvodnených prípadoch vyhradzuje právo
    zrušiť alebo zmeniť termín poskytovania služieb. Na novom termíne sa zmluvné strany
    dohodnú.

Článok XII
Odstúpenie od zmluvy

  1. Odstúpenie od zmluvy užívateľom, ktorým je spotrebiteľ, sa riadi príslušnými ustanoveniami
    zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb
    na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
    predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych
    predpisov.
  2. Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku do
    14 dní odo dňa
    a) uzavretia zmluvy o poskytnutí služby
    b) uzavretia zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom
    nosiči.
  3. V súlade s § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo
    poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od
    zmluvy, predmetom ktorej je
    a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a
    spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca
    právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému
    poskytnutiu služby,
    b) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho
    poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol
    riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od
    zmluvy,
    a v iných prípadoch stanovených zákonom.
  4. Vzhľadom na uvedené užívateľ, ktorý je spotrebiteľom, nie je vo vyššie uvedených prípadoch
    oprávnený od zmluvy odstúpiť.

Článok XIII
Riešenie sporov

  1. Právne vzťahy, ktoré vzniknú medzi zmluvnými stranami v súvislosti s používaním internetovej
    stránky a uzatvorením zmluvného vzťahu sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
  2. Právne vzťahy medzi poskytovateľom a užívateľom spotrebiteľom výslovne neupravené týmito
    obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky
    zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obč. zák.“), zákona č. 250/2007 Z. z.
    o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru
    alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej
    mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov
    v znení neskorších právnych predpisov, ako aj inými súvisiacimi predpismi.
  3. Účastníci tohto právneho vzťahu sa dohodli, že v prípade vzniku sporu je daná právomoc
    súdom Slovenskej republiky.
  4. V prípade vzniku sporu medzi poskytovateľom a užívateľom, ktorý je spotrebiteľom, je
    spotrebiteľ oprávnený obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je
    spotrebiteľ spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo ak sa domnieva, že
    poskytovateľ porušil jeho práva. Žiadosť o nápravu je možné zaslať elektronickou poštou na
    e-mail info@cultcreativeoz.sk alebo poštou na adresu poskytovateľa. Pokiaľ
    poskytovateľ na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej
    odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu
    niektorému zo subjektov alternatívneho riešenia sporov.
  5. Podmienky alternatívneho riešenia sporu upravuje zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom
    riešení sporov.
  6. Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu na príslušný subjekt
    alternatívneho riešenia sporov, ktorým je právnická osoba zapísaná v zozname vedenom Ministerstvom vnútra SR, medzi ktoré patrí napríklad aj Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
  7. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenie sporov
    RSO, prevádzkovanou EÚ. Sťažnosť možno podať vyplnením online formulára na stránke
    https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-
    consumer-complaint_en
     . Právo voľby spomedzi subjektov alternatívneho riešenia sporov má
    spotrebiteľ.
  8. Riešenia sporov niektorým zo subjektov alternatívneho riešenia sporov sa môže domáhať len
    spotrebiteľ.
  9. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť v zákonom stanovených
    prípadoch, napríklad ak vyčíslená hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur alebo ak podá
    spotrebiteľ návrh po uplynutí jedného roka odo dňa doručenia zamietavej odpovede
    poskytovateľa alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty na vyjadrenie k žiadosti.
  10. Alternatívne riešenie sporov je v zásade bezplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov
    môže od spotrebiteľa žiadať poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do
    výšky 5 eur.
  11. Subjekt alternatívneho riešenia sporov postupuje pri alternatívnom riešení sporu tak, aby bol
    spor čo najrýchlejšie vyriešený, predchádza zbytočným prieťahom, koná hospodárne a bez
    zbytočného a neprimeraného zaťažovania strán sporu a iných osôb; ak je to možné, pri
    komunikácii využíva najmä telefonický kontakt a elektronické prostriedky.
  12. Subjekt alternatívneho riešenia sporov ukončí alternatívne riešenie sporu do 90 dní odo dňa
    jeho začatia. V osobitne zložitých prípadoch môže subjekt alternatívneho riešenia sporov
    lehotu podľa prvej vety predĺžiť o 30 dní, a to aj opakovane. Subjekt alternatívneho riešenia
    sporov je povinný o každom predĺžení lehoty podľa druhej vety bezodkladne informovať strany
    sporu spolu s uvedením dôvodu predĺženia lehoty.
  13. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody a subjekt alternatívneho riešenia sporov
    na základe skutočností, ktoré zistí pri alternatívnom riešení sporu, dospeje k odôvodnenému
    záveru, že poskytovateľ porušil práva spotrebiteľa podľa predpisov na ochranu práv
    spotrebiteľa, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného
    stanoviska.

Článok XIV

  1. Užívateľ používa túto stránku a informácie poskytnuté prostredníctvom nej na svoju vlastnú
    zodpovednosť.
  2. Poskytovateľ nesie zodpovednosť za škodu spôsobenú užívateľovi v súvislosti s používaním
    tejto stránky a informácií poskytnutých prostredníctvom nej iba v nevyhnutnej miere
    stanovenej zákonom. Okrem toho poskytovateľ nenesie zodpovednosť za prípadnú škodu,
    ktorá vznikla užívateľovi alebo tretej osobe v súvislosti s 
    a) používaním stránky a jeho obsahu,
    b) ich neschopnosťou používať stránku,
    c) odstránením alebo zmenou obsahu na stránke.
  3. Poskytovateľ nezaručuje nepretržitú prevádzku stránky, jej bezpečnosť, bezchybnosť a stav
    bez vírusov. Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek prerušiť prevádzku stránky z
    technických príčin a iných nepredvídateľných okolností.
  4. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za stratu, zneužitie, zničenie, prípadne iný zásah do
    obsahu užívateľa.

Článok XV
Zodpovednosť za vady a reklamačné podmienky

  1. Zodpovednosť poskytovateľa za vady a podmienky uplatnenia a vybavenia reklamácie sa
    riadia príslušnými ustanoveniami zákona o ochrane spotrebiteľa, ak je užívateľom spotrebiteľ
    alebo Obchodného zákonníka, ak užívateľom nie je spotrebiteľ.
  2. Poskytovateľ predáva a poskytuje výlučne elektronický obsah, ktorý je dostupný pre užívateľa
    po stanovenú dobu.
  3. Užívateľ môže reklamovať neposkytnutie služby, alebo jeho vadné poskytnutie u
    poskytovateľa. Reklamáciu je možné uplatniť v lehote do 14 dní odo dňa kedy mala byť služba
    poskytnutá, resp. od kedy bola poskytnutá s vadami.
  4. Užívateľ je oprávnený reklamovať poskytnutú službu aj z iných opodstatnených dôvodov,
    predovšetkým ak bola poskytnutá v rozpore s týmito obchodnými podmienkami.
  5. Reklamáciu je možné uplatniť zaslaním reklamačného protokolu alebo oznámenia na e-mail
    info@cultcreativeoz.sk alebo poštou.
  6. Poskytovateľ je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch
    najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch,
    najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu služby, najneskôr do 30 dní odo
    dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví
    ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie
    však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dna uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na
    vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť. Vzhľadom na charakter
    služby, poskytovateľ vybaví reklamáciu zabezpečením účasti účastníka na novom termíne
    programu alebo vrátením ceny pokiaľ došlo k jej prevedeniu neoprávnene. Poskytovateľ vydá
    potvrdenie o prijatí a vybavení reklamácie v lehote do 30 dní.
  7. Pokiaľ obsah služby a informácie prostredníctvom nej poskytnuté nezodpovedajú
    očakávaniam užívateľa, nie je to dôvodom pre reklamáciu, resp. reklamácia uplatnená z tohto
    dôvodu nebude uznaná.
  8. Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadnú škodu, ktorá vznikne užívateľovi
    alebo tretej osobe v súvislosti so službou a využívaním informácií na nej poskytnutých.

Článok XVI
Platnosť zmluvy

  1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do riadneho splnenia si povinností oboch zmluvných
    strán.
  2. V prípade poskytovania služieb je možné zmluvu ukončiť niektorým z nasledovných spôsobov:
    a) písomnou dohodou zmluvných strán,
    b) odstúpením od zmluvy.
  3. Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služieb ak,
    a) užívateľ nezaplatil riadne a včas za poskytovanie služieb,
    b) porušuje autorské práva poskytovateľa,
    c) užívateľ iným spôsobom porušil tieto obchodné podmienky.
  4. Odstúpenie od zmluvy nadobúda účinnosť okamihom zaslania oznámenia o odstúpení od
    zmluvy na email užívateľa, príp. vymazaním jeho užívateľského účtu. V prípade odstúpenia od
    zmluvy zo strany poskytovateľa užívateľ nemá nárok na vrátenie zaplatenej ceny za služby
    ani jej alikvotnej časti.

Článok XVII
Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje dotknutých osôb, poskytovateľ spracúva v súlade s Nariadením Európskeho
    parlamentu a rady č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov
    a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane
    osobných údajov (ďalej len „zákon o OOU“).
  2. Podmienky spracúvania osobných údajov sú špecifikované na tejto stránke v sekcii Ochrana
    osobných údajov.

Článok XVIII
Autorské práva

  1. Vlastníkom tejto stránky a všetkého obsahu, ktorý je na stránke zverejnený ako aj obsahu
    ktorý je poskytnutý alebo sprístupnený užívateľom v súvislosti s poskytovaním služieb (ďalej
    len „obsah“), je poskytovateľ. Tento obsah je autorským dielom, pričom je chránený na
    základe zákona č. 185/2015 Z. z. autorský zákon.
  2. Užívateľ je oprávnený používať obsah v súlade so zmluvou a týmito obchodnými
    podmienkami výlučne pre vlastnú osobnú potrebu. Užívateľ nemôže použiť tento obsah iným
    ako určeným spôsobom. Každé použitie obsahu, najmä jeho kopírovanie, zverejňovanie,
    verejné rozširovanie, spracovanie, preklad a adaptácia, verejné vystavenie, vykonanie, prenos
    alebo poskytnutie tretej osobe, je bez predchádzajúceho súhlasu poskytovateľa ako autora
    zakázané.
  3. Užívateľ sa zaväzuje v prípade porušenia autorských práv poskytovateľa zaplatiť zmluvnú
    pokutu vo výške 5000 € /slovom: päťtisíc euro/. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 7 dní
    odo dňa zaslania výzvy na zaplatenie.
  4. V prípade porušenie autorských práv bude poskytovateľ uplatňovať voči užívateľovi, príp.
    tretej osobe okrem zmluvnej pokuty aj všetky ďalšie práva, ktoré mu vyplývajú na ochranu
    svojich práv z Autorského zákona a relevantných právnych predpisov.

Článok XIX
Záverečné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na stránke v deň uzatvorenia zmluvy.
  2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto obchodné podmienky, pokiaľ si to
    bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo platnej legislatívy.
  3. Tieto obchodné podmienky sú vypracované advokátskou kanceláriou Lanikova Group, s.r.o.
    pre poskytovateľa, pričom sú chránené v zmysle zákona 185/2015 Z. z. Autorský zákon
    v znení neskorších právnych predpisov. Bez súhlasu autora je zakázané toto autorské dielo
    akýmkoľvek spôsobom použiť, a to najmä, nie však výlučne, kopírovať, zverejňovať, meniť,
    upravovať, rozširovať a inak zneužívať.
  4. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 10. 1. 2022.